Saturday 3 December 2011

OMBAK RINDU+KOMEN

Hello hello hellooo.salam 1Malaysiaa.wahh,mcm org politk pulakk kann.harus la yalls,bukan ape,kan sekarang tengah sebokk pasal politik sane,poltik sini.mesti tau kann.haaaa.mane yang sebok parti sane sini tu,biolah mereka dengan kerja mereka.yang kite ni teruskan la pilih mane yang yang utamakan rakyat,dan mane yang tak bertanggungjawab*see,tau jugak tau pasal politik ni tau.hehe..okay tanpa membuang masa lagi,aku dengan hati yang berbelah bagi ni ingin memberitaw yang aku dah tengok cite ombak rindu.jeng jeng jeng!elehh,tengok tajuk pon dah tau kan.heeeeeeee.okay,ade yang cakap okay dan ade yang disebaliknyaa lah kan.takpe takpe takpe.sabar sabarrr.ape yang aku boleh cakap cerita ni memang okayy lah.walaupon ade yang membandingkan cerita yang divisualkan dengan ape yang dibaca kat novel nun.biasalah orang yang menilai.tu yang dok pot pet pot pet kan?kalau kucing si Izzah tgk mesti takde nak komen ape2.kehkehkeh.so apepon,ape yang aku tgk semalam*walaupon lewat satu hari* tu memang best.mungkin sesape ckp novel lagi best tu.for sure memang betul.tapi bayangkanlah kalau satu novel full tu yang divisualkan.tak ke keras pungkoq hang nak dok berejam dalam panggung.sah-sah si pengarah Osman Ali tak dapat nak puaskan hati semua org tentang karya yang dibuat.tp ape kan daya,semua filem pon paling lama 3jam.kalau yang berjam2 tu kire mcm cite Harry Potter lah,Twilight Saga lah,Dragon Ball lah*tetibe kartun plak*dan memacam lagi.kalau aku jadi Osman Ali,ape aku akan cakap tau,lantakkkk!janji aku dah buat.hehehh.memang dalam novel tu kalau kite bace,uishh,air mata jantan pon bolehh mengalir kan,tp tu sume diselitkan dengan ape yang Izzah cakap dalam hati lah,itu lah ini lah.takkan la dalam filem tu nak cakap kan jugak ape yang izzah cakap dalam hati.uishhh,tak tahan korg kan yang komen2 negative ni.bak kate kawan aku la,sape lagi yang nak sokonf filem kite kalau bukan kite.kan?kalau banyak sangat komen,hang pi la buat Ombak Rindu 2.bolehhhh?hahahaaaa.so kalau setuju,senyum,dan kalau tak setuju pon senyum.kalau taknak dahh!hehee.semua org boleh komen ape yang ade dalam hati dorg,jujur or tak lain cerita,cerita tu pon dah keluar pon kat wayang tu ha.sape yg tengok wayang,duit pon dah melayang.nak cakap ape lagi kan.senyapkan ajeee.okay anyway,keep smiling.jangan nakalnakal!so sblm tu,dengar la lagu ni.sweeeeet sangat!Ombak Rindu by Hafiz dan Adira *wink wink*


terima kasih sebab membaca :)

No comments:

Post a Comment