Saturday 3 December 2011

20.11.2011 WEDDING

Hello peeps! ni ade gambar wedding Abg Eijul dan Kak Pia yang aku dah edit.biasalah,baru nak mula untuk wedding phgotography dan banyak refer to another photographer yang dah lame berkecimpung dalam bidang ni.hehe.so ade lah kite refer to dorg.almaklumlahhh.org tak biasa lagi dengan bidang ni dan baru nak mula.walaupun dulu pernah la bekerja di bridal.tu dulu,mase aku part3.cuti sem,so berjinak dengan bidang ni.Thanks to Kak Milie,Abg Nazri,Kak Aida,Abg Zul,Kak Erin,Kak Awien,dan jugak Elfie*gambar dorg ade diselitkan kat bawah tu* yang banyak bagi tunjuk ajar yeeee.really appreciate it.sekarang berjinak untuk jadi freelance photographer pulak.boleh kan kan kan?hehehee.ni result die untuk wedding Eijul dan Pia*betul kot eja name dorg ni* yang berlangsung pade 20.11.2011.sweet kan tarikh ni.ramai yang buat majlis hari ni sbb tarikh dia.kat kawasan rumah aku jek ade 13 majlis.waaw tak waaw lah kan?haaa,so doakan mereka berbahagia*wink wink*

terima kasih menjenguk*hugs*









okay dah habis cerita pasal eijul dan kak pia*sorry lepas preview tgk gambar kecik beso kecik beso.pening kepale(setting salah kat photoshop)pepandai la tgk yeee*,so ni gambar ktorg*Nazrina's Exclusive Bridal* sblm pi Pulau Tioman selepas penat bekerja mase akhir tahun 2010*wedding banyak gilaa* dan sebelum aku habis kerja kat Bridal ni.so gambar krew2 je la yang ade.gambar yg kat Pulau Tioman tu nak tgk jugak ke?ahhhh,tak payah.banyak sensored!akak2 aku yang kat bawah ni mandi sume pakai bikini.boleh gitu?dapat tau akak sume ni,mati aku.hihihii.okay lah,thats me,photographer and makeup artist for this bridal.suke tak?suke suke suke!




macam mane?okay tak?yang baju pink sorg tu anak Kak Milie dan Abg Nazri.pemilik Bridal ni*nak jugakkk bergambarr*tp kitorg still comel kan.ala tomey tomeyy.heheeee.okay tengkiu again! :)

No comments:

Post a Comment