Saturday 13 August 2011

Missy Lyana yalls!

Untuk masa yang singkat ni,sempat la saye mengomel selepas kekenyangan sahur di Restoran Rahmats,pastu tgk keadaan Seri Iskandar yang tetiba dingin*jeling selimut.hahahaha.sedap woo tido time2 cenggini.haaaa,before pape berlaku sebelum saye terlupa,saya nak mengucapkan jutaan trimass kepada geng2 fixie sbb invite aku utk majlis berbuka puasa bersama. maaflah sbb tak sempat nak prepare pape,just pengetip ayam BBQ tu jek saye sempat pinjamkan.ahaks..otai-otai yang saye maksudkan Iejat Mars selaku dalang majlis tu.tengkiuuu bebanyak!orang cakap kenyang perut suke hati!saye suke sangat tadi so,maksudnya saya kenyang.*boleh gitu?hahahaa.yang lain2 seperti Aliff Rahim aka sifu saya*maaf encik,lepastu Aliff Fakhruzi,Oh Amir, Gelak, Eka, Syafiq Sam, Raf, dan sesape yang terlibat.thanks a lot for that juadah berbuka!*teringat ayam tadi.waaaw!mereka menyuntuk memori dalam ingatan saya.LOVELOVELOVE,hihi.

Ini adalah sedikit gambar2 Missy Lyana berphotoshoot dengan saya berdua je kat dalam dark room tu.uishh.so this is the result!check it out!macam biasa,kalo suke cakap ya!dalam hati pon takpe.haha.okay babai!





thank you Missy Gorgeous!LOL <3

No comments:

Post a Comment