Sunday 6 November 2011

SO THE RESULT?

Alhamdulillah and alhamdulillah and alhamdulillah.i already got my result.even lambat nak update bgtau pasal berita gumbira suka ria ni,tp sempat lah kan jari ni menaip untuk tulis pasal ni.heeee.so Thank you Allah. Thanks to my parents and family yang tak sudah jadi MAS (mak ayah support) untuk duit pengajaran,duit asgment,duit makan,duit itu,duit ini,duit,wayang,duit shopping mase kat perak since tak dapat duit PTPTN sejak part6 tu.so terharu sangat walaupon tak dapat pt,tp aku gagah meneruskan kehidupan!yeah!hahahah. thankss too to all my lecturer,dari kanan Cik Nuri,Cik Nagib,Pn.Mohaiza,Cik Mel,Cik Khairul,Cik Kema,Cik dan sume cik lah.*dah biasa panggil ‘cik’ malas nak tulis ‘encik’ ya.harap maklum*heheheh.okay,thank you sebab bertungkus lumussssss mengajar kami!eh tak lupa jugak Cik Hamid!haaa,brader opis kite ye.sume meraka yang dari kanan tu yang susah payah ajar kami di part6,tak lupa kepada semuaaaaaaa*beriya* lecturer yang mengajar kami dari part1 sampai la habis belajar.thankyou yallss J. Tak lupa kepada kawan2 saye iaitu,jeng jeng jeng,classmate saye,alip kecik,eka,alip mate alip tembam,al hakim,remy,yana,kakna,wan,esyad,shahrel,tuan,gelak,danial, dan yang lain lain.heeee.thanks mate!,housemate,fiq ,raz,muqliz,anas,hafiz. thankss too kepade kawan2 lain jugak,art and design student and also uitm perak student yang kenal sama aku.ejat,yana,i dont forget u haa*wink wink*.terharu deh aku habisin diploma ini bersama kamu semua.hope bisa ketemu lagi sambung degree nanti!thankyou jugak kepada pen’sapport’2 lain. Iloveyou lah!*yokyok jek macam dah habis belajar sangat!*ahh tak kesah lah,nak jugak!muwah muwah muwah*hugs.kerana korg kamik dapat result bagus nih. J
Tahniah jugak kepada member2 yang semakin hebat hebat belaka.syukur batch kita dapat buktikan yang kita boleh dapat result yang bagus. Syukur ta terhingga kerana semua memberi komitmen yang diluar jangkaan dan sangat dibanggakan*cheewah! So sebelum apa2,ni nak kongsi la kan sedikit sebanyak memories yang ade dalam kotak local disk (D:) saye ni.heheee.so,ape yang tinggal memories yang takkan luput dimata,mahupun di hati L alamak sedih pulakk.okay! jom layan kejap nak?




















so macam mane?hebat kan memories yang ade.ni baru sikit.banyak lagi yang ade,tp sayang tak berkesempatan untuk di upload.terimass semua kerana menonton :)

No comments:

Post a Comment