Saturday 6 August 2011

Kak Rounnah :D

Alhamdulillah,alhamdulillah,alhamdulillah.bersyukur aku kehadrat Ilahi kerana limpah dan kurnianya dapat aku lihat berkat doa sume org,terutama mak ayah,family,kengkawan dan sume,dapat lagi aku yang kerdil ni berkarya untuk memajukan diri untuk menjadi org yang hebatt kat luar sane tu. Ya Allah, betapa beruntungnya aku berada dalam penglihatanNya dan betapa beruntungnye saye berada disekeliling manusia manusia yang sentiasa menyokong aku. Alhamdulillah lagi skali,kawan saye jadikan aku photographer beliau untuk baju yang meletss tu. Congratss FEFA.hiihi.samaran katenye.tahniah kawan!semoga kau teross dan menerusss berkarya untuk majukan diri dan hope name kau akan disebut-sebut orang sekeliling aku!yeahh!*eksited!!hehee.

So memang taknak cakap banyak sbb mase tak mengizinkan untuk tulis pepanjang.okay ni adalah antara gambar2 photoshoot dengan si talented model yang haruss di korekkorekkorek lagi bakatnye tuh,anak jati sabah.si cantik molek! RBR.heeee.sayang peluk cium untuk kamu!yeahh.


No comments:

Post a Comment