Monday 20 June 2011

episod

Fuhh,selesai untuk episod hari semalam.so far,alhamdulillah dan syukur aku mampu untuk teruskan hidup bersama mereka.i love them.yeah,my friends.diorang harini buat aku ketawa banyak laa.ahahah*ketawa slow-slow,muqliz n alip tido tuu.hihi.okay,hasrat untuk potong rambut ‘tersangkut’ lagi.adess.tukang gunting rambut saya penat pulak.heheh,tp xpe lah,asok masih ade ek.

Hah.teringat plak episod harini pasal Kak Nor*macam name mak saye plak.hoho.die penolong kanan MakYong.uishhh,hebat Kak Nor!hahaa.tu laa,tukang kire makan sume tu kt tempat aku slalu makan.pergh!sumpah wey,makan kat sini murah+ohsem+makyong best!hohooo.seronok la tiap2 kali nak makan i’ll say “hai mak yong!”.”hai bebeh!”kate Mak Yong pulak*tambah jee tu kasi gempak cerita.haaa,bukan nak cerita pasal Mak Yong.Mak Yong punye cerita ade,tp edisi lain yaah.hihi.ni nak cerita pasal Kak Nor tu la,sporting haji maut.haaaa*sayangg Kak Nor lebih laaa..yes,she’s indonesian and bekerja dengan MakYong.yang aku tak tahan tuh,bile dtg jek,aku mesti tengok keletah si Kak Nor ni ha*nama baru tau td,siap kena mara “dah lama dtg baru tau nama ke puun?’’haaa,sape tak gelak bile dye tanye aku cmtu.hahai.versi Johan RajaLawak y’alls!sumpah lawak weh.aku da la obses dgn Maharajalawak tuh,pastu si Kak Nor ni puun cara die macam laah si Johan tu.memang tak la hek!haahaa.kenangan la duduk kat Seri Iskandar ni.Thanks la Kak Nor sbb hiasi senyuman kat bibir saya!huuuuuuuuu terharuu*sambil sengeh sesorang sambil pikir plan dengan yana nak makan kat Mak Yong esok.hoho..

So,dis is my poster for ‘my lovely subject’ yang aku lulus tuu.haaa.kankankan.video!yah . I Love both of you Missy Lyana and Ejad Zin. Buatkan short film ni jd memory dalam hidup ayep!wah,seronok lah kerja dgn korg!sumpah.yana the best la,very the humble person,ejad pon same,hensem boy yg selalu berperangai mcm tu*baik okay sumpah tak tipu.adoi,ade ke org kat luar tu cm korg.xde kot.hohoo. Love You Both! okay lah,time to sleep!

SALAHKU credit to Balik Bulan Production. Love yahh.

No comments:

Post a Comment